Canals de comunicació

AJUNTAMENT

Per realizar qualsevol tràmit/comunicació amb l'Ajuntament d'Ivars de Noguera només cal clicar a sobre de l'enllaç: INSTÀNCIA GENÈRICA.

Per més informació ens podeu enviar un correu electrònic a ajuntament@ivarsnoguera.ddl.net o trucar al telèfon 973 760 334 (Horari de 09.00 a 15.00 h).

VOLEU REBRE LES ÚLTIMES NOTÍCIES I INFORMACIÓ PER MÒBIL?
SEGUEIX-NOS PER LES XARXES SOCIALS SEGUENTS:

eBANDO

L'Ajuntament d'Ivars de Noguera posa en funcionament aquest servei perquè es pugui rebre tota l'actualitat del municipi al minut (informació, notícies, pregons, activitats,...). Fins i tot si no ets del poble, també podeu afegir altres pobles o ciutats simplement afegint el codi postal de cadascun.

Si vols estar informat en tot moment, estiguis on estiguis, totes les crides que es fan al poble, descarrega de manera gratuita l’APP eBando des de la Play Store del teu terminal o tablet seguint aquests passos:

• 1- Ves a Play Store del teu terminal mòbil.
  • 2- Al buscador ficar Ebando.
  • 3- Descarrega i instal.la l’aplicació
  • 4- Un cop instal.lada configura clica al buscador i posar el codi postal 25122 o bé pel
    nom Ivars de Noguera
  • 5- Dins de l'aplicació ja veuràs com tens agregat el nostre poble Ivars de Noguera
    així per acabar pots veure tots els pregons al teu terminal mòbil.

Disponible per terminals Android, iOS i Windows Phone.

També pots trobar-nos a la xarxa social més important de l'actualitat on et convidem a la nostra pagina web social, per rebre informació o suport. A més compartim molts continguts.

Visita'ns a la plataforma més popular d'avui en dia, on compartim els continguts i fotos del dia a dia. També publiquem els esdeveniments de l'entitat.