Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

INAUGURACIÓ DEL CAP D'ALMENAR - 29/08/2026

DILLUNS 31 AGOST 2026

Aquest dissabte, 29 d’agost de 2026, es va inaugurar el nou CAP d’Almenar, situat al carrer Horta, 25.

El nou centre de salut ha estat condicionat per oferir un millor servei i una millor atenció als usuaris, alhora que proporciona als professionals sanitaris un espai modern, adequat i amb unes bones condicions de treball.

Una nova aposta per continuar millorant la qualitat de l’atenció sanitària als municipis d’Almenar, Alfarràs, Alguaire, Algerri i Ivars de Noguera, com a centre de referència per a l’atenció d’urgències.

L’acte inaugural va estar presidit pel Molt Honorable president de la Generalitat, Salvador Illa, i va comptar amb la presència de la consellera de Salut, Olga Pané, com també de representants de les diferents administracions i responsables de l’Àrea Bàsica de Salut Alfarràs-Almenar.