al contingut a la navegació Informació de contacte

CANALS DE COMUNICACIÓ

AJUNTAMENT

PER DEMANAR INFORMACIÓ O QUALSEVOL COSA,  O BÉ POTS DEMANAR UNA INSTÀNCIA GENÈRICA PER AQUEST ENLLANÇ CLICA'N A SOBRE INSTÀNCIA GENÈRICA.

Per més informació podeu enviar-nos un correu a ajuntament@ivarsnoguera.ddl.net o truca'n al telèfon 973 760 334, de 09.00 a 15.00 h.

VOLS REBRE ULTIMES NOTÍCIES I INFORMACIÓ PER MÒBIL?
SEGUEIX-NOS PER LES XARXES SOCIALS SEGUENTS:

APLICACIONS SOCIALS

eBANDO

L'Ajuntament d'Ivars de Noguera pots posa en funcionament aquest servei perquè es pugui rebre tota actualitat dels ultims dies com (informació, notícies, pregons, activitats). Fins hi tot si no ets al poble. també es pot afegir altres poble o ciutats afegir codi postal de cada poble.

Si vols estar informat en tot moment, estiguis on estiguis, totes les crides que es fan al poble, descarrega de manera gratuita l’APP eBando des de la Play Store del teu terminal o tablet seguint aquests passos:

• 1- Ves a Play Store del teu terminal mòbil.
  • 2- Al buscador ficar Ebando.
  • 3- Descarrega i instal.la l’aplicació
  • 4- Un cop instal.lada configura clica al buscador i posar el codi postal 25122 o bé pel
    nom Ivars de Noguera
  • 5- Dins de l'aplicació ja veuràs com tens agregat el nostre pobre Ivars de Noguera
    així per acabar pots veure tots els pregons al teu terminal mòbil.

Disponible per terminals Android, iOS i Windows Phone.

També pots trobar-nos a la xarxa social més important de l'actualitat on et convidem a la nostra pagina web social, per rebre informació o suport. A més compartim molts continguts.

Visita'ns a la plataforma més popular d'avui en dia, on compartim els continguts i fotos del dia a dia. També publiquem els esdeveniments de l'entitat.